Meno:

Heslo:

Zabudnuté heslo? / Pomoc

Obchodné podmienky


1. Objednávka

Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru, vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky. Za podstatné podmienky kúpnej zmluvy sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a spôsob doručenia. Ceny tovarov v našom eshope sú uvádzané vrátane DPH, bez poštovného a balného.


2. Platobné podmienky

Našim zákazníkom ponúkame niekoľko spôsobov platby za tovar: V rámci Slovenskej republiky je to dobierka (za tovar sa platí pri preberaní na pošte), bankový prevod (platí sa prevodom financií na náš účet), alebo osobný odber (tovar sa platí pri preberaní v našej prevádzke). Pri zásielkach smerujúcich do Českej republiky ponúkame jedine platbu bankovým prevodom. Pri platbe bankovým prevodom posielame tovar na adresu zákazníka až po pripísaní požadovanej sumy na náš účet. Pri nezaplatení objednávky do 14 dní je táto objednávka automaticky stornovaná.


3. Dodacie podmienky

Tovar, ktorý máme skladom, expedujeme čo najskôr. Bežne to však trvá približne 7 - 14 dní, kým sa tovar dostane k zákazníkovi domov. K dodacej dobe sa predávajúci nezaväzuje a môže byť aj dlhšia. Predávajúci neručí za zásielky, ktoré sa stratili na pošte, či boli ukradnuté z poštovej schránky kupujúceho.


4. Záruka

Na každý predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov odo dňa predaja. Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii do 30 dní od jej písomného doručenia. Záruka sa nevzťahuje na tovar, ktorý bol mechanický poškodený alebo bol zničený neodbornou manipuláciou klienta, ani na škody vzniknuté počas prepravy. Reklamovaný tovar zašlete doporučene poštou na našu adresu (poštovné / prepravné náklady hradíte vy):

MBR, s.r.o.
Povstalecká cesta 8
97409 Banská Bystrica

Pokial je to možné, reklamovaný tovar posielajte v originálnom balení, s presným popisom chyby (môže byť písaný aj rukou). Tiež nezabudnite uviesť vaše kontaktné údaje (hlavne meno, priezvisko a telefónne číslo, na ktorom vás vieme zastihnúť). O vybavení reklamácie Vás budeme bezodkladne informovať. Po uznaní reklamácie Vám tovar zašleme na Vašu adresu - poštovné / prepravné hradíme na naše náklady.


5. Storno objednávky

V prípade stornovania objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade, ak v súvislosti so zaistením tovaru prišlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno poplatok môže dosiahnuť výšku až 50% z celkovej ceny tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku vtedy, ak kupujúci pri predchádzajúcich objednávkach viacnásobne porušil obchodné podmienky (napr. si opakovane neprevzal zásielku, a pod.) a nie je možné sa s ním skontaktovať (napr. pre chybne uvedené telefónne číslo, nefunkčný e-mail, a pod.).


6. Neprebraté zásielky

Ak si kupujúci zvolil spôsob doručenia dobierkou a zásielku z ľubovoľných dôvodov neprevezme, je povinný uhradiť kupujúcemu vzniknutú škodu (poštovné a balné). V prípade, že kupujúci požiada o opätovné doručenie, bude mu zásielka znovu zaslaná a dobierková suma zaťažená dvojnásobným poštovným a balným. V opakovaných prípadoch neprevzatia tovaru zo strany kupujúceho môže predávajúci automaticky stornovať všetky nové objednávky kupujúceho.


7. Ochrana osobných údajov

Vaše osobné údaje budú zaradené do databázy MBR eshopu. Vaše osobné údaje podliehajú zákonu o ochrane osobných údajov a teda v žiadnom prípade nebudú poskytnuté tretej osobe!


8. Zákaznícky servis

V prípade otázok nás prosím kontaktujte e-mailom na eshop@mbr.sk.




Hit Counter provided by Orange County SEO